loading...
نوین کابین
novin بازدید : 56 دوشنبه 25 اسفند 1399 نظرات (0)
قیمت کابینت ممبران
 

قیمت کابینت ممبران از مهم ترین مواردی می باشد که اغلب افراد در زمان انتخاب و خرید کابینت برای آشپزخانه به دنبال دلیل تفاوت در آنها هستند. برای آشپزخانه هایی که به سبک مدرن طراحی میشوند، کابینت ممبران یا وکیوم یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود؛ اما واقعیت این است که قیمت آنها نسبتا گران بوده و تنوع در نرخ های این کابینت ها بسیار زیاد می باشد. نوین کابین؛ تولید کننده انواع کابینت مدرن و کلاسیک در ادامه قیمت کابینت های وکیوم یا ممبران را بررسی نموده و فاکتورهای تاثیرگذار در آن را ارائه خواهد داد.

قیمت کابینت ممبران متری چند؟

کابینت های وکیوم یا ممبران یکی از زیباترین انواع کابینت آشپزخانه می باشند که اصالت و زیبایی کابینت کلاسیک و چوبی را با طراحی مدرن تلفیق نموده و به همین دلیل با استقبال بالایی مواجه شده اند. علیرغم طراحی و جلوه حرفه ای و منحصر به فرد این گروه از کابینت ها، قیمت نسبتا گران آنها یک نقطه منفی به شمار می رود. اما لازم به ذکر است که در تعیین قیمت این کابینت ها فاکتورهای متعددی تاثیرگذار هستند که با اطلاع از هر یک می توان شرایط را برای انتخاب و خرید کابینت های ارزان تر فراهم نمود. اگر به دنبال پاسخی برای این سوال هستید که قیمت کابینت ممبران متری چند؟ لازم است از عوامل مهم در نرخ گذاری آنها اطلاع داشته باشید که عبارتند از:

قیمت کابینت ممبران بر اساس جنس بدنه

در تولید و ساخت کابینت های کلاس، ممبران، چوبی و غیره توجه به بدنه و میزان استقامت آنها در برابر وزن، نم و رطوبت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بدنه کابینت های وکیوم یا ممبران از ورق های ام دی اف بسیار مقاوم می باشد که ضخامت خوبی داشته و قدرت تحمل وزن آنها نیز در سطح بالایی قرار دارد. یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت کابینت ممبران جنس ام دی اف به کار رفته برای بدنه می باشد. دو نوع ام دی اف کاستامونا و واناچای در تولید این نوع کابینت کاربرد زیادی داشته و از نظر قیمت با هم تفاوت دارند.

قیمت کابینت ممبران متری چند؟

قیمت کابینت ممبران بر اساس طرح

با مرور نمونه کارهای اجرا شده از کابینت های ممبران اولین ویژگی که از آنها به چشم میخورد، کنده کاری و طرح های هنرمندانه در روی درب و سرستون ها و غیره می باشد. این طرح ها با دستگاه های سی ان سی اجرا شده و تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ظاهری کابینت دارند. لازم به ذکر است که هر چه طرح های کنده کاری شده ظرافت و پیجیدگی بیشتری داشته باشد، بدون شک باعث میشود تا قیمت کابینت ممبران نیز افزایش پیدا کند. لذا اگر به دنبال کابینت های ارزان قیمت هستید، بهتر است گزینه هایی را انتخاب کنید که ساده تر بوده و طرح زیادی روی درب و ستون و تاج و سایر اجزای آنها وجود نداشته باشد.

قیمت روکش کابینت وکیوم

کابینت های ممبران دارای بدنه ام دی اف می باشند که لایه های پی وی سی بر روی آنها روکش میشود. جنس این لایه ارتباط مستقیم با طول عمر کابینت داشته و به همین دلیل لازم است از برندهای شناخته شده و معتبر تهیه شود. این کاملا طبیعی است که هر چه کیفیت لایه روکش و پی وی سی بالاتر باشد، به همین نسبت نیز قیمت نهایی کابینت مورد نظر بیشتر خواهد شد. اما واقعیت این است که پرداخت هزینه کمی بیشتر با توجه به تاثیری که بر ماندگاری کابینت دارد کاملا توجیه شده خواهد بود.

علاوه بر جنس روکش، تکنولوژی که برای وکیوم این لایه بر روی بدنه درب ها و سایر اجزا استفاده میشود به شدت بر قیمت و همچنین کیفیت کار تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که دستگاه ها و تجهیزاتی که کارگاه های کابینت سازی برای این منظور استفاده می کنند با هم متفاوت بوده و خروجی کار آنها نیز از نظر کیفیت با هم متفاوت خواهند بود.

یک متر قیمت کابینت ممبران

novin بازدید : 53 یکشنبه 24 اسفند 1399 نظرات (0)
قیمت کابینت پولیشی
 

قیمت کابینت پولیشی یا همان کابینت های طرح انزو نسبت به سایر زیرمجموعه های این گروه از کابینت ها کمی گران تر بوده و عوامل متعددی در این افزایش نرخ تاثیرگذار هستند. کابینت های پولیشی که زیرمجموعه کابینت نئوکلاسیک محسوب میشوند، دارای بدنه ام دی اف بوده و روکش درب های آن از نوع رنگ پولیش می باشد. نوین کابین؛ تولید کننده انواع کابینت آشپزخانه در ادامه به قیمت کابینت پولیشی یا انزو را بررسی نموده و قوانین اتحادیه در محاسبه این نرخ ها را معرفی خواهد نمود.

قیمت کابینت پولیشی متری چند؟

کابینت از مهم ترین تجهیزات موجود در هر آشپزخانه می باشد که نه تنها بر زیبایی محیط تاثیرگذار است، بلکه در استفاده بهینه از فضا و ایجاد نظم نقش بسیار مهمی دارد. علاوه براین، با توجه به متریال به کار رفته برای بدنه و اجزای مختلف آنها و همچنین زمان بر بودن فرآیند طراحی و تولید کابینت، قیمت آنها در برخی از مواقع نسبتا گران می باشد. در نتیجه اغلب افراد در زمان انتخاب و خرید این سوال را می پرسند که قیمت کابینت پولیشی متری چند؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که نرخ مشخص و ثابتی برای این سوال نمی توان ارائه داد. برای درک بهتر اینکه هر متر از این نوع کابینت چقدر قیمت دارد لازم است از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت اطلاع کافی داشته باشید که عبارتند از:

قیمت کابینت پولیشی بر اساس جنس بدنه

در طراحی و تولید کابینت های پولیشی یا طرح انزو از بدنه های ام دی اف استفاده میشود. ام دی اف به کار رفته در این کابینت ها از نظر کیفیت و برند و کشور تولید کننده با هم متفاوت می باشد و بر همین اساس نیز نرخ های مختلفی دارند. یکی از مهم ترین مواردی که باعث گران یا ارزان تر شدن نرخ کابینت های پولیشی، جنس بدنه و کیفیت و برند ام دی اف می باشد. لازم به ذکر است که ام دی اف های وارداتی در حالت کلی گران تر از تولیدات داخلی می باشد و در نهایت برقیمت کابینت نیز اثرگذار خواهد بود.

قیمت انواع مختلف کابینت پولیشی

 

قیمت کابینت پولیشی بر اساس ضخامت ام دی اف

همان طور که اشاره شد، کابینت های پولیشی زیر مجموعه ای از کابینت انزو می باشد و دارای بدنه یا مغز ام دی اف می باشند. ام دی اف به کار رفته در این کابینت ها دارای ضخامت های متفاوتی بوده و از رایج ترین آنها می توان به ام دی اف 25 و 32 میلیمتر اشاره نمود. این کاملا طبیعی است که هر چه ضخامت ورق های ام دی اف به کار رفته در این کابینت ها بیشتر باشد، به همان نسبت نیز نرخ کابینت پولیشی افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت انواع مختلف کابینت پولیشی

در حالت کلی قیمت هر نوع کابینت به صورت متری محاسبه میشود. یک متر در نظر گرفته شده برای این کابینت ها شامل تاج، پایه، درب، صفحه کابینت و دستگیره و غیره می باشد. کابینت ها به صورت زمینی، دیواری، درب نما و غیره می باشد که هر یک دارای اندازه و ابعاد استانداردی بوده و بر همین اساس نیز در قیمت نهایی کل کابینت نصب شده در آشپزخانه تاثیر می گذارند. به عنوان مثال، برخی از انواع کابینت مورد استفاده در آشپزخانه ها شامل گزینه های زیر می باشند:

قیمت کابینت پولیشی متری چند

قیمت کابینت پولیشی زمینی

به کابینت های قرار گرفته بر روی زمین که در ردیف پایین استفاده میشوند، کابینت زمینی گفته میشود. این کابینت ها دارای پایه و پاخور بوده و صفحه های کورین یا کوارتز بر روی آنها قرار میگیرد. ارتفاع استاندارد در نظر گرفته شده برای این کابینت ها 90 سانتی متر می باشد که  72 سانتی متر آن برای کابین، 32 میلیمتر برای صفحه رویی و 14 سانتی متر نیز برای پایه آن در نظر گرفته میشود. لازم به ذکر است که عمق این کابینت ها 55 سانتی متر می باشد که البته در نمونه های سفارشی متناسب با خواسته مشتری این اندازه ها قابل تغییر بوده و بر قیمت کار نیز تاثیر می گذارد.

قیمت کابینت پولیشی دیواری

کابینت های ردیف بالایی در آشپزخانه دارای ارتفاع استاندارد 70 و عمق 30 سانتیمتر می باشد و که مانند نوع زمینی قابل تغییر هستند. در حالت کلی 40 درصد از نرخ متری کابینت پولیشی و سایر انواع کابینت کلاسیک و مدرن متعلق به کابینت های ردیف بالا می باشد.

novin بازدید : 55 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)
قیمت کابینت نئوکلاسیک
 

قیمت کابینت نئوکلاسیک مانند سایر انواع کابینت آشپزخانه تحت تاثیر فاکتورهای متعددی بوده و با توجه به دیواری یا زمینی بودن آنها و همچنین متریال به کار رفته در بدنه و روکش درب ها نرخ ها متفاوت خواهد بود. این گروه از کابینت ها در واقع تلفیقی از کابینت کلاسیک و مدرن بوده و اصالت و سادگی را در کنار هم حفظ نموده است. نوین کابین؛ تولید کننده انواع کابینت مدرن، کلاسیک در ادامه قیمت کابینت نئوکلاسیک را بررسی نموده و عوامل موثر در نرخ گذاری را شرح خواهد داد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک چوبی

در حالت کلی در صنعت تولید کابینت های آشپزخانه به چند مساله مهم توجه ویژه ای میشود که از مهم ترین آنها متریال به کار رفته برای مغز کار یا بدنه می باشد. بر همین اساس می توان کابینت های نئوکلاسیک را در دو گروه کابینت چوبی و ام دی اف تقسیم بندی نمود که تفاوت بسیار زیادی با هم دارند. با توجه به قیمت گران چوب نسبت به ورق های ام دی اف در یک مقایسه کلی و بدون در نظر گرفتن طرح کابینت می تون گفت، قیمت کابینت نئو کلاسیک چوبی گران تر از ام دی اف می باشد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک چوبی

البته اشاره به این نکته نیز لازم است که جنس چوب های به کار رفته در این کابینت ها نیز متفاوت بوده و بر همین اساس نیز قیمت نهایی افزایش یا کاهش پیدا خواهد کرد. چوب های به کار رفته برای مغز یا بدنه این نوع کابینت می تواند گردو، راش و بلوط باشد که در این میان چوب گردو گران تر از سایر گزینه ها می باشد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک ام دی اف

با توجه به قیمت بسیار گران چوب و عدم توانایی خرید این مدل از کابینت ها برای تمام اقشار جامعه، نمونه های بسیار با کیفیتی از کابینت های نئوکلاسیک از ورق های ضخیم ام دی اف تولید میشوند. ام دی اف های به کار رفته ارزان تر از چوب می باشند و کیفیت آنها در سطح مطلوبی قرار گرفته و در حال حاضر تمام کابینت های مدرن و لوکس با این ورق ها تولید میشوند. ورق های ام دی اف مورد استفاده برای ساخت بدنه کابینت نه تنها از نظر ضخامت با هم فرق دارند، بلکه کیفیت آنها نیز متفاوت می باشد. به طوریکه نمونه های وارداتی از برندهای مختلف گران تر از نمونه های داخلی می باشد.

کابینت های تمام ام دی اف دارای تنوع بالایی از نظر رنگ بوده و با توجه به اینکه جنس و برند تولید کننده رنگ چه چیزی می باشد می تواند باعث گران یا ارزان تر شدن قیمت کابینت نئوکلاسیک شود.

قیمت کابینت نئوکلاسیک ام دی اف روکش چوب

با توجه به زیبایی و اصالتی که در کابینت های کلاسیک و چوبی وجود دارد، در دنیای امروز نیز گرایش و تمایل به این کابینت ها بسیار زیاد است. به همین دلیل ترکیبی از این کارها را می توان در کابینت نئوکلاسیک ام دی اف روکش چوب مشاهده نمود. قیمت کابینت نئوکلاسیک ام دی اف روکش چوب با توجه به جنس روکش ها و تکنولوژی به کار رفته برای چسباندن آنها بر روی درب کابینت متفاوت خواهد بود. این گروه از کابینت ها با مدل تمام ام دی اف هیچ تفاوتی نداشته و تنها برای درب از روکش چوب استفاده میشود.

قیمت کابینت نئوکلاسیک ام دی اف روکش چوب

کابینت هایی که دارای روکش چوب می باشند پس از اینکه طرح به کمک دستگاه سی ان سی ایجاد شد، با تجهیزات مخصوص و رنگ های بسیار مقاوم روکش بر روی درب نصب شده و اصطلاحا وکیوم میشود. جنس چسب به کار رفته در این مرحله نیز نه تنها می تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه بر کیفیت و میزان عمر و ماندگاری کار نیز به شدت اثرگذار است.

novin بازدید : 64 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

کابینت پوششی در گروه کابینت های رنگ قرار گرفته و به دلیل زیبایی و جلوه بسیار عالی و فراهم کردن سطح یکدست بر روی درب و سایر اجزای کابینت، جلوه خوبی را در محیط آشپزخانه فراهم می کنند. این گروه از کابینت ها زیرمجموعه کابینت نئوکلاسیک بوده و شیوه رنگ آمیزی در آنها با رنگ کاری غیرپوششی کاملا متفاوت است. نوین کابین؛ تولیدکننده انواع کابینت آشپزخانه در ادامه به معرفی کابینت های پوششی پرداخته و مزایا و معایب و نحوه اجرا و قیمت آنها را شرح خواهد داد.

کابینت پوششی چیست؟

کابینت های آشپزخانه را می توان بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی نمود که از اصلی ترین گروه بندی می توان به کابینت کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک اشاره نمود. کابینت های نئوکلاسیک تلفیقی از نوع کلاسیک و مدرن می باشد و دو زیرمجموعه بسیار پرطرفدار دارند که شامل کابینت های انزو و پولیشی می باشند. در گروه بندی دیگر می توان کابینت های نئوکلاسیک را بر اساس نحوه رنگ آمیزی آنها تقسیم بندی کرد، به طوریکه در برخی از رنگ های پوششی استفاده شده و در گروه دیگر رنگ های پلی اورتان و پلی استر کاربرد دارد.

کابینت پوششی چیست

کابینت پوششی به نوعی از کابینت ها گفته میشود که از رنگ های مخصوص با پایه آب و رنگ های روغنی برای آنها استفاده میشود. مهم ترین ویژگی این کابینت ها و تفاوتی که با نوع غیر پوششی دارند، عدم مشاهده بافت چوب و متریال به کار رفته در بدنه کابینت های پوششی می باشد. به عبارت دیگر، در این نوع کابینت رنگ آمیزی به گونه ای انجام میشود که هیچ اثری از بافت و سوراخ ها و برجستگی های موجود در سطح زیری مشاهده نشده و درب و ستون و سایر بخش های کابینت کاملا یکدست هستند.

اجزای کابینت رنگ پوششی آشپزخانه

با توجه به نوع طراحی که برای کابینت های نئوکلاسیک در نظر گرفته شده است، ممکن است در برخی از مدل ها اجزایی متفاوت با نوع کلاسیک به کار رود. در حالت کلی می توان تفاوت این کابینت ها را نوع کلاسیک در استفاده از طرح های ساده با ابزارزنی های کمتر به کمک دستگاه سی ان سی دانست. علاوه براین، این کابینت ها به اندازه کابینت های مدرن ساده نمی باشند و اجزای مختلفی از قبیل ستون و سرستون، تاج و زیر چراغ در آنها استفاده میشود که از کنده کاری و حکاکی به مقدار کم در آنها استفاده میشود.

اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه

مراحل ساخت کابینت پوششی

همان طور که اشاره شد، مهم ترین ویژگی که در کابینت پوششی می توان مشاهده نمود، صاف و یکدست بودن سطح کار پس از رنگ آمیزی می باشد. برای دست یافتن به این نتیجه لازم است با دقت و ظرافت بالایی مراحل رنگ آمیزی انجام شود، در غیر این صورت خروجی کار شبیه به رنگ کاری های غیر پوششی خواهد بود. در یک نگاه کلی مراحل ساخت کابینت با رنگ پوششی شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی سه بعدی کابینت بر اساس محیط آشپزخانه و سبک مورد نظر مشتری
  • ساخت بدنه و درب ها و سایر اجزای کابینت
  • بتونه کاری و پوشاندن تمام منافذ و سوراخ های موجود روی سطح کار
  • سمباده زنی و یکدست کردن سطح کار قابل رنگ آمیزی
  • استفاده از پرایمر و آستری برای پر کردن بخش های دارای برجستگی و تورفتگی ها با عمق کم
  • رنگ آمیزی با رنگ های مخصوص با سرعت عمل بالا برای صاف و یکدست شدن کار
برای آشنایی بیشتر با کابینت پوششی به صفحه رسمی نوین کابین مراجعه کنید.
 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 536
  • بازدید کلی : 1,542